piątek, 26 października 2012

Przychodzi baba do Natury, a tam...

...no właśnie, a tam nie zastała tego, po co poszła :P Ale zastała co innego ;)

Dzień dobry tak w ogóle :D 

Najbliższą Naturę mam ~ 40 km od domu. Dzisiaj byłam w niej pierwszy raz w życiu, bo do tego miasta mi nie po drodze, a jeśli już jestem to głownie w niedzielę, kiedy jest ona zamknięta. Nadarzyła się jednak okazja, to jak miałam nie skorzystać, a że okazja była podwójna i ostatnie sztuki niektórych produktów to żal było nie brać - rozświetlacza z WC natomiast nadal nie upolowałam, ale się staram :P 

I wcale nie poszalałam lakierowo ;) 

Taaadaaaa :D 

Doustnie: Catrice Red Butler & Marlene's Favourite, Essence Rosewood Hood
Doocznie: Catrice Sherlock & Khaki Holmes, Essence paleta do brwi
Paznokciowo - essencowo: Holo topping, please! i zapas Blue Addicted
Czy chciałybyście zobaczyć swatche któregoś z produktów w pierwszej kolejności? Dajcie znać! 

Pozdrawiam weekendowo
M. 

36 komentarzy:

  1. Z miłą chęcią zobaczyłabym szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się: Essence Rosewood Hood i Blue Addicted.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chętnie zobaczę jak spisuje się eyeliner:)

    OdpowiedzUsuń
  4. coraz bardziej podoba mi się holo topping :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę ta szminkę Essence Rosewood Hood

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chcę te cienie do brwiii! byłam w Naturze, ale nie było już ich :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne połowy! Chętnie zobaczyła bym Holo topping, please!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę samą szminkę Marlene's :) Chetnie zobaczę Holo topping, please!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kupiłam tą szminkę Essence :) Jesteś z niej zadowolona? Bo mi prawdę mówiąc najbardziej podoba się w niej kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory są naprawdę piękne..w "mojej" naturze odłowione :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pomadki! Ja kupiłam na początku miesiąca trzy różowe szminki od Catrice :D Szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No Dziewczyny chyba sondę muszę zrobić, albo monetą rzucić :P Każda chce co innego :) Jak do tej pory najwięcej głosów zdobyły szminki i to chyba one pójdą na pierwszy ogień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szminki pokaż szminki bo nie wiem czy je kupować:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminki już testowałam i w zasadzie to oceniłabym je na -4 :)

      Usuń
  14. no piękności zgarnęłaś :) rozgrzeszam Cię :D hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci :D Mam nadzieję, że rozgrzeszenie obejmuje również promo -30% w Marrionuad z którego ostatnio skorzystałam :P

      Usuń
  15. Z ciekawości zobaczyłabym pomadkę Essence i usłyszała zdanie na temat eye-linera - nie wiem czy on tak ma, czy tylko mój ma skopaną konsystencję. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tak ogólnie, to ja o wszystkim chętnie poczytam, nie ma pośpiechu :D

      Usuń
    2. Będzie o wszystkim jak się wygrzebię z poprzednich obietnic :P A liner na razie leży, jeszcze go nie tknęłam :)

      Usuń
  16. Red Butler! Chyba polecę do Natury zanim zobaczę jakikolwiek swatch, cóż za piękny kolor (i nazwa!).

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te szminki, pokaż nam jak się prezentują na ustach!:) Z tych zakupów mam ten topper z Essence i chociaż za brokatowymi lakierami w ogóle nie przepadam to w tym się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna jest ta nowa limitka z essence ale ja czekam na tą ze zmeirzchu ktira juz niedlugo ma sie pojawic w sklepach:)

    obserwuje, zapraszam na moj blog:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zainteresowała mnie ta paleta do brwi z essence, szkoda że nie mam sklepu z kosmetykami essence w swoim mieście :( a po ile ją kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. 9zł, dokładnie nie pamiętam, a już wyrzuciłam paragon :( Palety do brwi Essence i Catrice są dośc dobrze oceniane, a to dla mnie kosmetyk pierwszej potrzeby właściwie :)

      Usuń
  20. BARDZO UDANY ZAKUP! też mam daleko do natury, 40 km, w sumie lepiej dla portfela ;) Bardzo ciekawi mnie LE z Catrice Hollywood fabulous 40ties ;) przez ostatnie miesiące bardzo polubiłam catrice i essence i już uzbierałam pare łupów, które niebawem opiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa jaki efekt daje Holo topping, please! na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. lakierom chętnie przyjrzałabym się bliżej na paznokciach ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomadki extra! Lakiet brokatowy z Essence także właśnie zakupiłam i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  24. the only thing I understand here is: Taaadaaaa :D
    no, but for real: nice haul! I'm sure the gel eye liner is great, I love Essence eye liners!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Simply speaking: I was craving for Essence Highlighter from Wild Craft LE and I went to neighboring town, hoping that I'll find it there, but it was sold out, so instead I bought everything that is presented in the pictures :D
      Essence eyeliners are great, I have three of them and each of shade is already discontinued :( This is my first Catrice eyeliner, I hope that the quality is similar to Essence.

      Usuń
  25. no to zaszalałaś ;) bardzo lubie pomadki z catrice ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...