poniedziałek, 8 października 2012

The power is back! ;)

Cześć! 

Zgodnie z zapowiedziami wracam już jako człowiek z trzema (a nawet sześcioma) literkami przed nazwiskiem :D Było trochę straszno, trochę śmieszno i całkiem do przeżycia. 

Zgodnie z przypuszczeniami mam teraz więcej czasu na blogowanie i nadrabianie zaległości, więc przez najbliższych kilka dni postaram się uraczyć Was moimi nowymi nabytkami, ulubieńcami miesiąca, a raczej miesiąców i tego typu radosną twórczością ;) To co, gotowe na powrót do regularnych publikacji na moim blogu? 

Na początek kilka kąsków z MACa i Inglota upolowanych w przeciągu ostatnich tygodni ;) a także trojaczki pewnej firmy które mnie zauroczyły :) Nowych Essiaków nie pokażę, bo ileż można :P 
Te cienie Inglota to moje pierwsze z tych nowych wkładów, po zmianie szaty, reformulacji etc... a obiecywałam sobie, że się nie skuszę no!

Tak więc zapraszam na zdjęcia: 

Paznokciowo - Flormar U32, U30, U34
Doocznie - Inglot po lewej (420 & 402), MAC po prawej (Plum Dressing);) 

Doustnie - MAC na czerwono, błyszczyk to LE, szminka jest z regularnej kolekcji 

No! to tymczasem! ;)

M. 

23 komentarze:

  1. Super :) Te lakiery wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I są :D Robiłam już pojedyncze swatche i ten oliwkowy jest najlepszy :)

      Usuń
  2. Gratulacje!!!!

    Ciesze się, że wracasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tytułu :)
    A te same Ingloty mam w planach wkrótce upolować, chyba największe must-have z ich palety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      No właśnie dlatego się na nie połakomiłam, zobaczymy jak się sprawdzą w praktyce, poza tym mam w palecie jeszcze trzy miejsca wolne... :P

      Usuń
  4. Gratulacje! :)

    Pokaż Essiaki, no nie bądź taka! Mnie zawsze ciekawią! :) I czekam na swatche szminki, koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      No nie będę i pokażę :P Wiesz, że w Douglasie jest teraz promocja na nie? :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze egzemplarze, zobaczymy jak się sprawdzą podczas testów :)

      Usuń
  6. Nagrodowe zakupy!! :) to jest najlepsze ;) Gratulacje i uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne te nowe nabytki z Maca, szminka naprawdę extra!:)Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MACzki zawsze są ładne, zwłaszcza jeśli czerwone :P

      Usuń
  8. Róż maca wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to poooooowiedz, kto Cię nakręcił na Flormara i ktoooooooo Ci znalazł ostatni w sklepie Ready To Roam :D no, kto?? :D

    :* super było Cię znów spotkać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam niecierpliwie na zdjęcia tych lakierów flormarowych :) Mam na nie ochotę, ale wcześniej muszę obejrzeć to tu to tam i wyczytać kilka opinii :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...