poniedziałek, 19 listopada 2012

Essie - Your Hut or Mine, czyli trochę lata w ten ponury dzień :)

Cześć!

Dawno nie pokazywałam tutaj żadnego Essie, więc dziś czas na małe co nieco od pani Weingarten ;)

Your Hut or Mine pochodzi z kolekcji Resort Summer 2011. Kupiłam go przypadkowo, bo w sumie weszłam do Douglasa po coś innego, a okazało się, że zostało im trochę lakierów tej marki po dobrej cenie. Ten róż wpadł mi w oko głównie za sprawą drobinek, jakie są w nim zatopione. Jak widać na zdjęciach w hibiskusowej bazie mamy złoty i różowo-fioletowy shimmer, który na paznokciach nie znika, ale daje efekt głębi. Nie przypominam sobie, żebym miała w swojej kolekcji jakiś odcień choćby podobny do niego, od reszty róży odróżnia go dodatek błyskotek ;) Jeden z lakierów, który zebrał mnóstwo komplementów - to chyba najlepsza rekomendacja ;)  
Z technicznych szczegółów: kryje już po jednej warstwie, drugą kładę aby wzmocnić efekt i przykryć ew. nierówności. Nakłada się gładko, bez smug i bąbelków i nie rozlewa się po paznokciu. Pędzelek jest wąski, ale niezbyt problematyczny. Schnie szybko jak wszystkie Essie :) 
Dostępność? W tej chwili to chyba już tylko źródła internetowe, ale jeśli ktoś natknąłby się na niego w TK MAXXX to polecam szczerze- to jeden z moich lakierowych ulubieńców. 

A teraz pora na zdjęcia: 

Shimmer wyraźnie widoczny

Wewnątrz, z lampą
Na zewnątrz, w słońcu
Na zewnątrz, w słońcu
I jak wam się spodobał? :) A może macie go w swojej kolekcji? Chętnie poczytam Wasze opinie.

Pozdrawiam
M. 

24 komentarze:

  1. *,* Piękny, piękny, piękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W buteleczce ten Shimmerek mi nie pasuje,ale na paznokciach prezentuje sie delikatnie,ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny! Myślisz, że w Douglasie już ich nie ma?:( W końcu nie wiem czy podczas ostatniej promocji, wyprzedawali wszystkie Essie, bo chcą je z Douglasów wycofać czy o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz poszukać :) Ten mój D. jest raczej z tych mniejszych, a i Essie się raczej nie sprzedają, więc zostało im kilka kolorów z tej kolekcji jeszcze (patrzyłam wczoraj). YHOM widziałam ostatnio na nailect.com, ale przypuszczam, że na targach kosmetycznych też by był :)

      Usuń
  4. wiem, że to, co napiszę będzie mało konstruktywne, ALE: *.*

    w ramach zemsty za spowodowanie ślinotoku pokażę na dniach takiego opika, że też będziesz zazdrościć, a co! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Don't you dare! :D

      Ostatnio polubiłam OPI za sprawą kolekcji germańskiej i tak jak mnie nie ruszały do tej pory, tak teraz nawet coś mnie kręci ;)

      Usuń
  5. Śliczny jest!:) co tu dużo mówić, kolor ma genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dość ,że róż ładny to jeszcze te drobinki :) bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor nie do końca mój, ale bardzo podoba mi się na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam taki kolor na pazurkach a dodatkowo ma błyskotki - ideał jak dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ on jest sliczny i jeszcze jak pieknie połyskuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor taki radosny i letni. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki on śliczny! :O Chcę go natychmiast!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny cukiereczek :) Nawet ten shimmer mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! super efekt :) nie przepadam za lakierami z drobinkami, ale ten wygląda wyjątkowo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...