niedziela, 25 listopada 2012

Top 5: lakiery kremowe

Cześć! 

Dzisiaj kolejna odsłona serii top 5, w której znajdziecie lakiery (bo cóż by innego ;)). Część pierwsza prezentuje moich ulubieńców kremowych, czyli czysty kolor bez drobinek. Zwracałam uwagę tylko na odcień, nie na lakier jako całość, ale prawda jest taka, że tylko kilka lakierów w moim zbiorku to naprawdę problematyczne sztuki, więc te przedstawione spokojnie można kupować ;) Część z nich była już prezentowana w formie swatchy - wystarczy kliknąć na nazwę ;) 
Zamierzam również opublikować kolejne część lakierowych wybrańców, więc będą propozycje shimmerowe, brokaty i z danej rodziny kolorów.. Co kto lubi ;) 

Zaczynamy zatem :)

1.  Joko Virtual  Lady in Red (67) 
Klasyczna czerwień, niezbyt żarówiasta, ale nadal elegancka. Wpada nieco w chłodny odcień, ale pasuje do każdej karnacji - testowałam na co najmniej 4 odcieniach skóry ;) Dwie warstwy są w pełni kryjące, chociaż na krótki paznokciach jedna spokojnie da radę. 

2. Models Own Raspberry Crush
Kolor bardzo trudny do uchwycenia na zdjęciach, ale to żarówiasta malina, nieco żelkowa. Wpada nieco w fuksję. Genialnie rozświetla pochmurny dzień ;) Trzy warstwy i końcówki nadal przeświecają, ale jemu akurat jestem w stanie to wybaczyć - za kolor ;) 

Chyba najpopularniejszy Essiak w blogosferze. Mieszanka różu i pomarańczu AKA koral idealny ;) Dwie warstwy gwarantują pełne krycie. 

Mój ulubiony typ pasteli - jasnoniebieskie. Ten ma świetną formułę i nie jest kredowy, nie ma także szarych podtonów.  Zaskakująco kryjący - dwie warstwy są wystarczające. 

Znaleziony po długich poszukiwaniach - kremowy, beżowy, idealny? Dużo beżu, kropla różu, bez nadmiernie ciepłych tonów. Dwie warstwy kryją idealnie

A w kolejnej top 5 będą Essiaki :D 

Pozdrawiam Was niedzielnie
M. 

10 komentarzy:

  1. Trójka mnie kusi, ale chyba poczekam z nią do wiosny :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi się bardzo podobaja , sliczne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2, 3,4 są po prostu boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni ma ciekawy kolor, niby zwykły ale jeśli nie wygląda sztucznie to chyba muszę powiedzieć o nim koleżance :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Cute mnie wkurza :P czekam na kolejne top 5 a z tych najbardziej podoba mi się models own :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...