czwartek, 1 listopada 2012

Wyniki 'dzikiego' rozdania Essence!

Cześć! 

Tak jak obiecałam we wczorajszym poście, dzisiaj publikuję wyniki rozdania. Zanim to jednak nastąpi, kilka słów o samym rozdaniu i Waszych odpowiedziach :)

Z ankiety wśród ludu wynika, iż:
  • na blogu jest za biało i żądacie większej ilości elementów malinowych - jak tylko znajdę sposób, wprowadzę w życie trochę koloru i owoców ;)
  • pasek z obserwatorami jest milej widziany na bocznej lub dolnej belce - został przeniesiony,
  • tutoriale, DIY - jeśli posiądę trochę więcej umiejętności manualnych niż zrobienie  pięciu kropeczek na paznokciach, to bardzo chętnie ;) 
  • zdjęcia wolicie większe - popracowałam trochę na ich wielkością i jakością, mam nadzieję, że jest lepiej :) 
Dziękuję Wam również bardzo serdecznie za wszystkie miłe słowa pod adresem samego bloga, a także moich pazurów, które wczoraj uprzejme były się połamać (4 sztuki) i musiałam je spiłować do opuszków, a nie mam tak pięknej płytki jak MANIA, żeby je nosić takiej długości, a raczej krótkości ;) 
Dobrze jest przeczytać, że jesteście gdzieś tam po drugiej stronie kabla, czytacie moje wypociny i wracacie tutaj :) To daje mi motywację do rozwoju bloga,  i tak po prostu, po ludzku człowiekowi się cieplej na sercu robi ;) 

Mam nadzieję, że te z Was, które trafiły tutaj z okazji rozdania zostaną ze mną na dłużej, a reszta nie ucieknie ;) 

Nie przedłużając już pisaniny, ogłaszam iż zestaw główny wygrała: 

Gratulacje!!!

A nagrodę pocieszenia-niespodziankę:


Również gratuluję ;) 
Co w niej jest dokładnie dowiesz się po otwarciu koperty, mogę jedynie zdradzić, że to zestaw lakierowo-essencowy ;) 

Już piszę maile do Was :)

Dobrej nocy!
M. 

20 komentarzy:

  1. Gratulacje:)szkoda, że tym razem mi się nie udało...choć byłam bardzo blisko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa razy byłam blisko! :D Gratuluję zwycięzcom i liczę na długą karierę bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WoooooW dziękuję bardzo - ależ niespodzianka :)) Buzia mi się ha - ha od ucha do ucha:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jupi, jupi! Chwilę nie mam neta a tu takie wydarzenie! :D dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę... :( ale gratuluję dziewczynom ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, o włos ;) Gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...