poniedziałek, 24 grudnia 2012

Nieoryginalne życzenia świąteczne ;)

Na większości blogów dzisiejsze posty są życzeniowo-świąteczne. Nie będzie inaczej i u mnie :) 

Moje ulubione Czytelniczki! 
W te nadchodzące Święta chciałabym życzyć Wam spokoju, radości i szczęścia. Niech rodzina nie będzie zbyt dociekliwa ;) (a kiedy weźmiecie ślub, a kiedy dzieci...), zwierzaki przemówią ludzkim głosem i powiedzą to co chciałybyście usłyszeć, a pod choinką znajdą się najpiękniejsze prezenty, kosmetyki, perfumy, Pandory, lub też inne rzeczy których pragniecie:)
No i żeby po Świętach waga nie skoczyła za bardzo :P 

Tego wszystkiego i jeszcze więcej życzy Wam

Wasza Mary Christmas :* 

A w gratisie mój świąteczny mani - jak mówiłam poszłam w Szanela - Diwali & Malice w akcji na poniższym zdjęciu, które wygląda jak robione tosterem, ale zaręczam, że nie jest ;) 

Świąteczną ramkę zrobiłam :D A co! 
 
To jeszcze raz Wesołych i znikam ;) 
M. 

10 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt :)

    Przepiękne lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pazurki
    Zdrowych i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały, głęboki odcień!
    Wesołych i spokojnych ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych Wesołych świąt dla Ciebie i całej Twojej rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Malice ;) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny ten lakier Chanel :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Diwali - piękny! Jestem na etapie poszukiwań złotka idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest :) Ja za żółtym złotem nie przepadam, ale to jest na tyle jasne, że dobrze u mnie wygląda i dobrze się z nim czuję :)

      Usuń
  8. Dziękuję Wam Dziewczyny za miłe życzenia - te Święta były naprawdę nieco lepsze niż każde poprzednie, więc chyba macie jakąś siłę sprawczą ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...