piątek, 14 grudnia 2012

Piątkowe nabytki lakierowe :)

Cześć! 

Słowo się rzekło, cieni nie będzie ;) Będą za to zakupy, które popełniłam dzisiaj w ramach nagrody na dzielne znoszenie bólu na fotelu dentystycznym ;) No dobra, żartuję, po prostu miałam trochę czasu i grosza przy sobie - jak rzadko kiedy ostatnio. 

Tak się prezentuje cała gromadka - poszłam w złotko jak widać :D 

Od lewej występują: 
  • Venita Glamour nr 21 - złoty brokat, jakich wiele zapewne, ale ten jest wyjątkowo porządnie napakowany drobinkami i ładnie się rozprowadza po paznokciu - bez prześwitów i innych problemów. Zasycha z nieco chropowatą powierzchnią.
  • Vipera Belcanto 129 Oofy Whisk - z nowej kolekcji KLIK! nr 125 - 136.  Srebrny brokat wymieszany ze złotymi hexami, czyli wzbogacona wersja JJ 102 ;) 
  • Wibo Glamour Nails nr 2 (beż) i 4 (zieleń) - tak wiem, mam zapłon ;) Reszta blogosfery już dawno opisała każdy z tych kolorów wzdłuż i wszerz, a mnie dopiero teraz się uznało je kupić. No cóż, mogę powiedzieć, że to całkiem ładne glassflecki, szczególnie dwójeczka :) 
Macie któryś z nich? Chciałybyście zobaczyć któregoś z nich w akcji? Dajcie znać! 

Pozdrowienia
M. 

24 komentarze:

  1. bo kobiety lubią złoto ! cudne, ja też rzadko miewam kasę a jak już mam to kupuję dosłownie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z tym złotem do tej pory różnie bywało, ale to nie jest zbyt ciepłe, więc mogło spokojnie wpaść do pudełka :)

      Usuń
  2. Ah..drugi lakier (Vipera) piękny, chciałabym go zobaczyć w akcji!

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na prezentację tych lakierów z Wibo. sama się koło nich lekko kręcę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beż z wibo bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. widze dużo błyskotek ;) ładniutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten z Vipery jest niesamowity:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi od lewej *.* Jej, jaki cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi od lewej mnie najbardziej zaintrygował ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. to Vipera Belcanto występuje jako glitter???? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa kolekcja, karnawałowa podobno, dzisiaj ją dopadłam :D Całkiem fajna :)

      Usuń
  10. Wibo Glamour Nails zawojowały i mnie. Szkoda, że tak mało kolorów chlip...chlip..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam też czerwony, ale już nie było :(

      Usuń
  11. Ale świętą będą na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, będą :D

      PS. Dobrze Cię widzieć z powrotem w blogosferze :)

      Usuń
  12. Belcanto szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najchętniej zobaczę ten drugi w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam żadnego z tych, a prezentują się zacnie ;)
    Pozdrawiam
    m

    OdpowiedzUsuń
  15. zdaje się że mam ten ostatni z Wibo,on taki bardziej złoty niż zielony? a ten beżowy z drobinkami dziś miałam w koszyku i nie wiem czemu się rozmyśliłam ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym zobaczyć ten drugi na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten z Vipery mnie ciekawi :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...