niedziela, 16 grudnia 2012

Vipera Belcanto - brokatowy topper 129 Oofy Whisk - duuuużo zdjęć

Cześć! 

Wieczór nadszedł więc mamy rozwiązanie zagadki - część z Was odgadła prawidło, Paramore i tak wiedziała, chociaż nie powiedziała :P a jak słusznie zauważyła MuStories Jolly Jewels numero 103 ma różowe (i zielone) drobiny, więc rozwiązanie jest jedno - Vipera Belcanto Oofy Whisk jest dzisiejszą gwiazdą :) 

Zatem od czego by tu zacząć? Może od zdjęć buteleczki, tak na zachętę :)






W płaskiej buteleczce mamy złote hexysrebrny glitter, zawieszone w przezroczystej bazie. Odcień złota nie jest zbyt ciepły i żółty, to raczej lekko pożółkłe białe złoto, przez co nie ma zbyt dużego kontrastu pomiędzy temperaturą drobinek, aczkolwiek na paznokciu różnicę widać i to chyba klucz całego efektu wow! Lakier jest dość gęsto napakowany brokatem, ale nadal jest to topper, nie pokrywa paznokcia taką warstwą jak wspomniany JJ 103. Błyskotki rozkładają się równomiernie i gładko, ale przy końcówkach paznokci dobrze jest spiłować wystające kawałeczki, żeby nie haczyły o ubrania lub cokolwiek innego (jeśli wiecie co mam na myśli). Do pełnego krycia potrzeba 4 warstw, i wtedy mamy coś na podobieństwo lakierów Milani (Obssesion, czy to Ty miałaś te złote hexy?). 
Schnie zaskakująco szybko, bo obawiałam się glutowatej konsystencji i wszelkich niedogodności z tego wynikających a tu proszę, 20 minut i miałam cały mani od podstaw gotowy - 1 warstwa czarnego + 2 warstwy Belcanto.
Dla uzyskania lepszego efektu lepiej doprawić to wszystko jeszcze Seche, albo czymś podobnym, wtedy powierzchnia paznokcia będzie idealnie gładka a blask jeszcze wyraźniejszy. 

Co mnie w nim już zdążyło zdenerwować? Trzonek pędzelka jest bardzo długi i lakier spływa po nim już w trakcie malowania płytki, więc lepiej go nieco wcześniej obetrzeć niż potem mieć zalane płytki :) Druga rzecz to nietrwałość napisów na etykiecie. Ja rozumiem wszystko, ale tego użyłam raz i nadruk został na moich palcach. Serio Vipero? Nie da się czegoś trwalszego zrobić? 

Efekt jednak wynagradza wszystko <3 Być może to kombinacja czarnego lakieru i brokatu, ale paznokcie przypominają mi nocne niebo usiane gwiazdami, dodatkowo hexy odbijają światło jak małe lustereczka wysyłając błyski w każdym kierunku. Coś pięknego! :) 
I zapewne istnieją gdzieś (czyt. na wyższej półce ;)) lakiery które dają podobny efekt (chyba jakiś Essiak), ale ten jest idealny w swej prostocie i nie potrzebuję innego. Szczególnie, że kosztował 10 zł :D 

Jedna warstwa, bez flesza i z fleszem + jeden pazur w powiększeniu:






I dwie warstwy, jw. 






Noooo to wsio! Pytajcie o co chcecie, a czego nie napisałam, piszcie swoje zdanie w komentarzach, tymczasem ja udaję się oglądać mecz SKRA kontra Reprezentacja Polski (chyba już nie jest tajemnicą, że jestem fanką siatkówki) :D 

Pozdrowienia & i dziękuję, że przebrnęłyście przez tyle zdjęć :)  

PS. Ktoś mi może powiedzieć, czy Ooofy Whisk coś znaczy, czy to nazwa własna? 

39 komentarzy:

  1. Trafiony zatopiony :D
    Piękny jest, bardzo mi się podoba efekt jednej warstwy *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ on piękny, będzie mój :D I to złoto idealne, nie za ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak milion dolców *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, nie za ciepły. pędzelek w jj z gr tez mnie denerwuje przeokropnie;/ włosie jest za miekkie i ugina pod cieżarem tych blyskotek i trzonek maskrycznie sie syfi;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Tyle tylko, że nigdy nie widziałam tych lakierów i nie wiem, gdzie na nie polować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej w małych drogeriach - ja swój kupiłam w miejscu gdzie mają lakiery max do 15 zł, ale za to jaki wybór - wszystkie Joko, Bell, Vipera i mnóstwo brokatów i pierdół do paznokci <3

      Usuń
  6. na czarnym tle jest genialny! ;) jeszcze bym go na zielonym podpatrzyła... chyba nie mogłabym się bez niego obyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z jedną warstwą podoba mi się najbardziej, śliczny :). Oof to pieniądze więc coś jest w powiedzeniu, że twoje paznokcie wyglądają jak milion dolców ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję za doedukowanie - tego akurat nie wiedziałam :)

      Usuń
  8. świetny jest! bardzo lubię połączenie złota i czerni, a to złotko jest wyjątkowo ciekawe :) nie zwróciłam wcześniej uwagi na te lakieru i widzę duży błąd :) jak tylko będę miała okazję, to zawędruje pod szafę vipery.
    mnie również denerwuje nietrwałość napisów, szczególnie gdy później nie wiem, co to za numerek... chociaż w tym chyba przoduje safari :P
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  9. Też najbardziej jedna warstwa mi się spodobała. :) I też mnie te etykiety denerwują, ja sobie pozapisywałam markerem na spodzie. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo chcę, tylko gdzie go kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie napisz potem, czy zmywanie jest faktycznie takie straszne, jak mi się wydaje. Ale za efekt - przeżyję i zmywanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywałam na folię i poszło w ciągu 10 minut :) a miałam czarny lakier + 2 warstwy brokatu + topa.

      Usuń
  12. cudo! weszłam na stronę vipery - mają ich więcej :D są boskie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedna warstwa na czarnej bazie wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt na czarnym lakierze rewelacyjny:) Rzeczywiście widać rozgwieżdżone niebo:) Muszę sobie sprawić jakiś brokatowy topper. Czarny lakier już mam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O wow! Piękny mani i piękne pazurki. Chyba zapoluję na to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z jedną warstwą wyglądają fantastycznie !! pięknie prezentują się złote zdobienia na czarnym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny jest ten topper ja bym go z chęcia na jakimś nudziaku widziała:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny, bardzo mi się podoba jedna warstwa na ciemnym tle:)

    OdpowiedzUsuń
  19. oh that looks beautiful! black with gold glitter, I love it!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam dziś podobny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe jak wygląda solo. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. chcę Twoje paznokcie, palce chcę. Daaaaaaaasz? (wiem że jestem nuuuuuuuuuudna)
    Pięknie wygląda na czarnym tle!

    OdpowiedzUsuń
  23. też kibicuję z całego serca Skrze ♥
    po pierwsze masz śliczne dłonie i bardzo ładne paznokcie- świetny kształt!
    pięknie pomalowane- rzeczywiście jak zimowe niebo :)
    jak dla mnie jedna warstwa glitteru wygląda najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym najchętniej zobaczyła ten superski na jakimś jasnym lakierze. Jeśli będziesz mogła to koniecznie się podziel takim zdjęciem (nawet jeśli to będzie tylko jeden paznokieć :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie już niedługo, na białym i cielistym - wrzucę do nowego posta o brokatowych topperach :)

      Usuń
  25. Takie samo miałam skojarzenie - rozgwieżdżone niebo.

    OdpowiedzUsuń
  26. ehheheh viper,hmm nowa firmę wymyśliłaś???heheheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Drogi Anonimie, nie wymyśliłam, ale dziękuję za wskazanie literówki.

      Usuń
  27. mam wrażenie,że ta nazwa tak w wolnym tłumaczeniu oznacza szybkie śmignięcie,ale to takie moje tłumaczenie,może chodzi o błyski,że błyszczy ,mruga jak gwiazdki,no nie wiem,ale to tylko takie moje skromne zdanie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...