niedziela, 27 stycznia 2013

Co może znaleźć w H&M cieniomaniaczka...? ;)

Cześć!

Porannie - mały spojler - za jakiś czas pojawią się swatche moich ostatnich nabytków - dwóch palet H&M, które nabyłam skuszona przez Diggerową tym oto postem KLIK! Na razie tylko trochę pokuszę Was zdjęciami ;) 

Rację miała Digga pisząc, że wersja Nude jest niewidoczna, a jednak robi to coś z okiem ;) 

Smoky w wersji fioletowej (cóż innego mogłabym wybrać;)):
W moim H&M dostępne było 5 wersji tych paletek: Nude i cztery Smoki - brązowe, fioletowej, granatowe i szare, każda po 19.90 zł. Jeśli ktoś czuje się skuszony już teraz, radzę pędzić do cHaMów, bo nie należą do najświeższej oferty i istnieje szansa, że ktoś już je nam wykupił ;) 

Pozdrowienia
M.

PS. Post ten opublikowany jest automatycznie. Na wszelkie komentarze odpowiem po powrocie, czyli już dzisiaj wieczorem :)

27 komentarzy:

  1. Biorąc pod uwagę cenę to warto spróbować. Mam koleżankę, która uwielbia te cienie bo są tanie i wydajne, ale za to dużo wydaje na bazy pod nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez bazy nawet nie będę próbować :)

      Usuń
  2. O! Jakiego ładnego smoka sobie dorwałaś :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam wczoraj brązowego dokupić, ale już nie było. Mogłam brać hurtem wcześniej, a nie teraz marudzić ;)

      Usuń
  3. Wyglądają dość ciekawie. Dobrze ,że jest tańsza opcja popularnych paletek nude i naked :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catrice wypuszcza na wiosnę paletkę Nude z 6 cieniami - zapowiada się fajnie i z pewnością będzie łatwiej dostępna niż ta tutaj :)

      Usuń
  4. wersja Nude wygląda całkiem fajnie, niestety w najbliższym czasie nie będę w H&M a później już ich pewnie nie będzie.. no trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają fajnie, tylko czy cienie z H&M w ogóle będą się trzymac na powiece?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dotychczasowe doświadczenia z H&Mowymi cieniami są pozytywne, nawet bardzo. Mam nadzieję, ze tym razem nie będzie inaczej, no i bez bazy ani rusz ;)

      Usuń
  6. Nude wydaje się być idealne dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paleta Nude prezzenuje się ładnie, muszę ich poszukać będąc w H&M :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne - tylko w moi mieście nie ma H&M niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają bardzo ciekawie :) muszę rozejrzeć się za tą Nude :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wooow nie wiedziałam że H&M kryje takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusi mnie ta nudziarska paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam je u siebie i było ich sporo ;) mam paletkę i prawdę mówiąc jestem po niej sceptycznie nastawiona do cieni H&M. Obsypywanie, słaba pigmentacja, blednięcie i rolowanie to cała paleta wad palety ;) z bazą jest trochę lepiej,ale wolę dołożyć 5zł i kupić paletkę w drogerii teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A którą masz? :) Mnie się akurat udawało do tej pory trafiać tylko i wyłącznie na fajne kosmetyki, ale możne to kwestia szczęścia po prostu.

      Usuń
  13. Nudes wydaje się spoko nawet jeśli robi niewiele, to można stosowac pod łuk brwiowy lub w kacick ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta ciemniejsza fajna. U mnie niestety ich nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  15. nudziaki wyglądają fajnie, lecz miałam kiedyś cienie z h&m i pigmentację mają słabą :/ no i cena tez powinna być trochę mniejsza moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  16. Wersja nude bardzo mi się podoba. Kurczę, że u mnie HM kosmetyków nie ma... tzn. są ale tylko akcesoria:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam, że w H&M są takie świetne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Palety są nadal dostępne i chyba się skuszę ... Interesują mnie odcienie brązu a że szykuje się okazja by ich użyć to hm ... czemu nie! Świetny blog :) Pozdrawiam i zapraszam na moją nową recenzję !! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...