środa, 9 stycznia 2013

Dupe or not? Gold Leaf Topcoat Catrice LE SpectaculART vs. Vipera Belcanto 129 Oofy Whisk

Cześć! 

Udało mi się dorwać w końcu top z obecnej kolekcji limitowanej Catrice - SpectaculART, który odkąd zobaczyłam zdjęcia promocyjne wydawał mi się dziwnie podobny do pokazywanego już przeze mnie Oofy Whisk KLIK. Teraz mam możliwość porównania na żywo, co niniejszym właśnie czynię ;) 



Golden Leaf - Oofy Whisk
Gold Leaf:  srebrne, drobne kółka i jeszcze drobniejszy złoty brokat zatopione w przezroczystej bazie.
Pojemność: 10 ml
Cena: 12.99 zł
Pędzelek: szeroki, zaokrąglony na końcu
Dostępność: w Naturach i Hebe, przez najbliższy czas, edycja limitowana!

Oofy Whisk: złote hexy i bardzo drobny srebrny brokat, przy czym hexy są większe niż kółka w GL a brokat jest zdecydowanie mniejszy od analogicznego w GL. 
Pojemność: 11 ml
Cena: 12.50 zł 
Pędzelek: długi, wąski
Dostępność: w mniejszych drogeriach i na stoiskach Vipery

Gęstość drobinek jest w obu lakierach taka sama, nakładają się równą warstwą na paznokciu. 
Czasu wysychania, ani trwałości nie oceniam, bo jest to zależne od wielu czynników zewnętrznych :) 

Na środkowym palcu OW, po bokach GL :) 



Werdykt:
Na pierwszy rzut oka te dwa lakiery nie różnią się praktycznie niczym, po dłuższym wpatrywaniu się zauważymy różnice w kolorze i wielkości drobinek. Moim skromnym zdaniem jednak, jeśli macie jeden z nich, niekoniecznie musicie pędzić po drugi bo różnice są tak niewielkie, że tylko wprawne oko maniaczki lakierów je wychwyci ;) Belcanto wydaje się być miłą alternatywą dla tych z Was, które chciały kupić GL a go nie znalazły :) 

A jakie jest Wasze zdanie na ich temat? :)

Pozdrawiam
M. 

32 komentarze:

  1. Ja kupiłam taki złoty z H&M i dziś będę go testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny na jakis lakier np na czerni bedzie swietnie wygladalo;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wrzucałam już na czerni Viperę i wyglądało to pięknie :)

      Usuń
  3. Jestem zakochana w tym z Catrice, ale dobrze wiedzieć, że istnieje odpowiednik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catrice'owy wygląda 'delikatniej' przez wielkość drobinek - jeden z lepszych produktów tej firmy w ostatnim czasie :)

      Usuń
  4. ładny ale ja bym najpierw pomalowała paznokcie na jakiś kolor np. czarny a dopiero na niego naniosła ten brokatowy:) Ale i tak jest śliczny:)
    zapraszam do mnie na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć, że istnieje odpowiednik. Znając życie zachce mi się takich błyskotek, jak napatrzę się na ten z Catrice na blogach, a wtedy już go nie będzie. Wtedy uderzę na Viperę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ps. ten catrice wedlug mnie fajniejszy chociaż duzo się nie różnią:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście są bardzo podobne! Ale ja byłabym chyba za Viperą:) Której i tak nie mam gdzie dostać:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.vipera.com.pl/pl/index.php?id=viperastore enjoy :D

      Usuń
    2. Ja nie kuszę, ja ułatwiam sprawę :P

      Usuń
  8. Moim zdaniem są identyczne. Nie miałam nigdy żadnego lakieru Vipery ale ten wygląda ciekawie i penie łatwiej go zdobyc niż Catrice, który wyprzedany na pniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo, tym razem z Catricem wcale nie było tak źle, czytając wątek wizażowy co rusz pojawiały się doniesienia o pełnych standach, widać nie wszyscy lubią brokat ;)

      Usuń
  9. Nie mam żadnego z nich, ale chyba rozejrzę się za jednym lub drugim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne porównanie, w tym zestawieniu bardziej podoba mi się Catrice, który na szczęście mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, jakie to cudne! (!!!)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze wiedzieć, że mamy zamiennik Vipery, w razie wyprzedanego Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie widzialam tego lakieru w szafie catrcie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie (kompletnego paznokciowgo laika) z daleka, a nawet po bliższym przyjrzeniu wydają się jednakowe :) Złote drobinki. Ładne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobne, ale chyba z miłości do catrice wybrałabym właśnie jego:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pisałam już o tym glitterze z Catrice. Dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie bardzo widzę różnice :P Na karnawał w sam raz!
    pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pazurkach faktycznie wyglądają prawie identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wygląda na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. rzeczywiście bardzo podobne, ale jak dla mnie- Catrice wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  21. za mało złota! za mało!
    jedyne jakie akceptuję to 103 JJ od GR :D

    OdpowiedzUsuń
  22. te brokatowe lakiery zawsze tak wspaniale wyglądają w buteleczce, że aż chciałoby się mieć je wszystkie! a na paznokciach efekt jest słaby, bardzo słaby. Złe krycie, mało brokatu i co najgorsze- okropne zmywanie :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem fajnie wyglądają :) I rzeczywiście oba są baaaaardzo do siebie zbliżone :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...