poniedziałek, 28 stycznia 2013

Mani(ac) Monday, czyli poniedziałkowy post paznokciowy :)

Cześć! 

Nie są to swatche Orlików, ale manicure jaki noszę już właściwie od czwartku z lekką korektą. Jak lekką? Ano z siedmiu paznokci lakier zlazł całym płatem, lepiej niż po bazie peel off ;)
Także tutaj dobra rada cioci Marysi: Nie kłaść odżywki diamentowej Eveline jako bazy, jeśli planujecie jakiekolwiek moczenie dłoni w wodzie typu wieczorny prysznic! ;)

Ale po kolei, gdyż to historia warta opisania... Czwartkowy wieczór poświęciłam na porządny mani, z żelem do skórek i polerowaniem płytki włącznie. Płytka została wygładzona i odtłuszczona, świeciła się jak psu jaja, skórki usunięte, więc można było malować. Nałożyłam jedną warstwę odżywki jako bazę i poczekałam dobre 2 godziny, żeby była sucha kompletnie, w międzyczasie zajmując się jakże twórczym oglądaniem Criminal Minds i Revenge ;) Na to poszły dwie cienkie warstwy beżowo-różowego Sesame Joko, a na palcach serdecznych wylądował JJ 103. Całość utrwaliłam Essie Good to Go i poczekałam aż wyschnie na kamień, kolejne 2 godziny.
Wzięłam szybki prysznic wieczorny, po którym ręce miałam suche jak pieprz więc nałożyłam trochę kremu, bawełniane rękawiczki, coby klawiatury nie uświnić i zasiadłam do obrabiania zdjęć. Po 30 minutach zdjęłam rękawiczki i tu niespodzianka + lekki mindfuck: na palcu serdecznym prawej dłoni nie ma lakieru... przecież jeszcze kilka chwil temu miałam kompletny mani, przerażenie w oczach, bo przecież sam z siebie nie wyparował... Tips znalazł się w środku rękawiczki - lakier zlazł w jednym kawałku niczym naklejka ^^ Pomalowałam od nowa, bez bazy i poszłam spać. Do piątku wieczór straciłam kolejne 6 naklejek, co zmusiło mnie do zrobienia praktycznie całego mani od nowa, ale już bez tej cholernej bazy. I niezmienionym prawie stanie trzyma się do teraz, mimo częstego kremowania rąk.
Pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego i nie wiem czy to kombinacja odżywki + lakieru + topu dała taki efekt, czy co innego, ale była to jedna z mniej miłych niespodzianek w moim kosmetycznym życiu ;) 

Jesteście nadal ze mną? ;) Jeśli tak to nadszedł czas zdjęć:

Światło dzienne, rozproszone
Światło dzienne, rozproszone
Flesz
Zestawienie zerżnięte żywcem od Atqi (KLIK!), ale za to jakie fajne ;) JJ bardzo ładnie wyglądał w wieczornych światełkach w pubie, a na dzień nie był zbyt krzykliwy. Coraz bardziej zaczynam go lubić :)

A jak Wam się widzi taka lekko podkręcona klasyka? Fajne czy zbyt nudne i zachowawcze? :)

Pozdrawiam
M.

19 komentarzy:

  1. ależ pięknie!
    mi jak na złość paskudnie się jeden dzisiaj ułamał :/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, chyba jednak musze zakupić jakiś brokat od Golden Rose, bo strasznie mi sie podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mani bardzo mi się podoba, ta wersja Jolly Jewels chyba zachwyciła mnie najbardziej!
    PS: Może to nie baza, tylko świeże wypolerowanie? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie :) W takiej delikatnej wersji lakiery JJ mi się podobają. Na wszystkich paznokciach to już za dużo świecidełek jak dla mnie.

    A ta odzywka to ciekawa - może by lakiery brokatowe łatwiej z nią schodziły :p

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne mani :) ten lakier z GR chyba jako jedyny z tej serii mowi do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zestawienie- mani cudny!
    mnie się wydaje, że lakier nie trzymał się przez świeżą polerkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba przygarnę to złotko, bo podoba mi się ten efekt :) Sam Joko również wypada zaskakująco dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak pięknie ... rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nudne na pewno nie! bardziej powiedziałabym elegancko. :) ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczności! :)
    lubię zdobienia kiedy pod lupę idzie tylko paznokieć na palcu serdecznym!

    przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasycznie i bardzo elegancko. Mimo początkowych trudności wygląda zachwycająco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne , piękne, piękne ! Uwielbiam taki mani, a GR wygląda jak skorupka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie i elegancko. Bardzo ładny kolor lakieru Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio chyba każdy robił takie zdobienie, bo ja też :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...