środa, 30 stycznia 2013

Promocja na lakiery Essie w Superpharm!

Wejdzie sobie człowieka na fejsa z rana a tu taka miła wiadomość ;) 


Wiem, że wśród moich Czytelniczek jest dużo Essie-maniaczek (Karotko, pozdrowienia ;)) a przecież mogłyście jeszcze tego nie widzieć ;) Promocja trwa od jutra, tj. 31.01 do 13.02. Przeliczając na cenę pojedynczej buteleczki wychodzi za nią 23,33 zł czyli całkiem przyzwoita kwota :) No ale trzeba kupić trzy naraz i wyłożyć 69.99 zł ;) 

Ja się skuszę na pewno a Wy? :>

21 komentarzy:

  1. No ja nie wiedziałam.... Dziękuję, z pewnością na coś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy się cieszyć, czy płakać, bo mój lakierowy odwyk zakończył się chyba właśnie w tym momencie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie słowo 'odwyk' zniknęło ze słownika już dawno temu, zwłaszcza w połączeniu z 'lakierowy' ;)

      Usuń
  3. Pozdrowienia, Kochana! :D Właśnie też przed chwilą zobaczyłam to info na fb i od razu za telefon i sms do Lacquer Maniacs :D Sądzę, że też skorzystam, chyba skuszę na Lilacism, Flawless i Neo Whimsical/Lapiz of Luxury albo jakąś czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, fajny ten Lilacism...:D

      Usuń
    2. No właśnie, zapomniała o Sylwii ;)
      Też poluję na coś wiosennego, ale Lilacism wydaje mi się zbyt podobny do Rimmela 'Do you lilac it?", którego już mam :)

      Usuń
    3. A ja go nie mam :D Zastanawiam się tylko czy lepszy jest Lilacism czy Nice Is Nice... ;)

      Usuń
  4. jakbym miała SP u siebie to pewnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz Kochana, nawet bym kupiła i trzy sztuki, ale kurczę już wszystkie kolory, które mi się w SP podobały kupiłam, a na siłę nie chcę brać;) W Hebe mają nieco inne odcienie i tam dziś złapałam jeden:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mają inne odcienie?:> I ja tego nie zauważyłam, shame on me! Mów szybciutko które? :)

      Usuń
  6. wow szkoda, że nie mam dostępu do Superpharm :( ale w Hebe są obecnie na promocji za 25zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kiedy?:> Bo będę w piątek w Hebe :)

      Usuń
  7. mam nadzieję , że uda mi się wyskoczyć do SP

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i dobrze,że akurat nie ma mnie w Polsce;P Pewnie bym się nie umiała opanować;)

    Zostałaś oTAGowana: time4yourbeauty.blogspot.com.es/2013/01/tag-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla fanek Essie to niezła okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde, a już się wypstrykałam z nadmiaru pieniążków do końca lutego:(

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś nie mogę się przekonać do lakierów essie, chociaż promocja kusi mnie niesamowicie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. No to muszę w takim razie podreptać do SP :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że u mnie nie ma Superpharm:(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...