środa, 27 lutego 2013

Podaruj mi trochę słońca czyli Essie Braziliant

Cześć! 

W ten jakże paskudny dzień przynoszę Wam powiew wiosny, lub też lata właściwie - cudownie soczysty lakier Essie w kolorze Braziliant pochodzący z kolekcji o tej samej nazwie na lato 2011. Tak dla odmiany po ostatniej czekoladzie ;) Obecnie dostępny jest w regularnej ofercie w wersji z szerokim pędzelkiem. 

Braziliant to jaskrawo pomarańczowa baza w której zatopiony jest koralowo-różowy shimmer. Całość w buteleczce prezentuje się jak jedna z kreacji mojej ulubionej celebrytki - Edzi H, czyli nieco duochromowo nawet :) 


Zostawmy jednak byłe tancerki, a skupmy się na konkretach. Lakier na paznokciu traci większą część różowego połysku - widać go jedynie w słońcu i dlatego też na moich zdjęciach go nie zobaczycie :/ Na żywo było nieco lepiej, ale to jeden z tych odcieni, które wyglądają świetnie w letnich promieniach słońca a zimą tracą trochę uroku. Dwie warstwy dają przyzwoite krycie, ale ja dla spokoju sumienia dodałam trzecią, dzięki czemu nic mi już nie prześwituje, a widoczność białych końcówek nie irytuje ;) Lakier błyszczy się jak tafla i połysk ten trzyma się spokojnie dwa dni, potem całość matowieje, a końcówki zaczynają się nieznacznie ścierać. Schnie błyskawicznie i nie bąbelkuje. Konsystencja niezbyt lejąca się dzięki czemu skórki pozostają nienaruszone ;) To po prostu kolejna porządna propozycja od Essie i mimo, że do tej pory unikałam odcieni pomarańczowych w lakierach, Braziliant ma dużą szansę na bycie moim wiosenno-letnim ulubieńcem. I ostrzegam, że rzuca się w oczy, mimo, że to nie neon, a na potwierdzenie tejże tezy - zdjęcia: 











Mam nadzieję, że choć trochę rozjaśniłam Wam ten wieczór ;) 

Pozdrowienia
M. 

23 komentarze:

  1. rewelacyjny lakier ;) ja uwielbiam nudziaczki ze stałej kolekcji essie, tylko one wytrzymują na moich paznokciach cały tydzień ;)
    ps. bardzo ładna płytka paznokcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Na paznokciach wygląda trochę jak Bell Glam Wear 404 :) Bardzo lubię nosić ten lakier, kiedy mam ochotę na coś energetycznego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękne paznokcie! Na takich każdy kolor będzie wyglądał zniewalająco! Tak samo jak ten! Bardzo energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się nawet taka pomarańczka, ale obecnie zastanawiam się nad Paprika z EUROCENTRALE albo po prostu nad o wiele tańszą wersją i chyba wcale nie taką gorszą - Rimmel 60 sec:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ się cieplej od razu zrobiło:))

    OdpowiedzUsuń
  6. to mój pierwszy essie i ulubiony lakier ever- jak sie skonczy to znow kupie(chyba jako jedyny lakier kupie ponownie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny jest- jak dla mnie bardzo pozytywny! dodaje energii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chodzę i chodzę wokół tego koloru, ale jakoś na razie nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za pomarańczami na sobie, ale na Twoich paznokciach bardzo fajnie się prezentuje :) Ciekawe jak w wygląda w słońcu? Ja też mam ostatnio ten problem, że nie wszystko chce się pokazać na zdjęciach takie, jakim jest. Brakuje mi tego słoneczka już :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest mocny :) Przyglądałam mu się kiedyś, ale jakoś się nie zdecydowałam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne masz paznokcie a i lakierowi niczego nie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, aż się zachciało lata :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,
    Świetny lakier ! Ale ... Twoje paznokcie to już w ogóle są rewelacyjne !! Świetny kształt !! I odpowiednia długość jak dla mnie! Nic tylko pozazdrościć! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie go, ale tylko latem na opalonych dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
  15. To jedna z piękniejszych pomarańczy, jakie utrwaliły się w mojej lakierowej pamięci :) Na żywo wygląda fantastycznie, zwłaszcza, gdy ujawnia się w nim ten fuksjowy shimmer :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny na lato, na plażę. Mnie się kojarzy z papryczką chilli.

    OdpowiedzUsuń
  17. wow co za kolor! I jakie paznokcie śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor jest cudowny ♥ Masz taki piękny kształt paznokci że nic tylko je malowac i pokazywać na około ♥ Śliczne ;)Akcja Uśmiechnij się! Czyli zachęcamy do uśmiechu całą blogosferę! Dołączysz? ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/02/akcja-usmiechnij-sie-czyli-zachecamy-do.html

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny kolor! dla mnie idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  20. to mój pierwszy essie i ulubiony lakier ever- jak sie skonczy to znow kupie(chyba jako jedyny lakier kupie ponownie;)
    Female tattoo

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...