piątek, 8 lutego 2013

Szybkie swatche Essiaków - Braziliant, Exotic Liras, Sand Tropez

Cześć! 

Tak na szybko, dla zainteresowanych Essiakami, bo przecież promocja trwa jeszcze tydzień, a może zdjęcia i kilka moich słów pomogą komuś w wyborze ;) Każdy z lakierów będzie miał swoją oddzielną recenzję w przyszłości, jak już trochę go potestuję :)  

Cała trójka jest rewelacyjna i mogę jedynie napisać, że żałuję, że nie wybrałam ich wcześniej, szczególnie Sand Tropez <3 Na zdjęciach widzicie dwie warstwy, chociaż w przypadku ST powinnam dodać trzecią, do pełnego krycia. I tak, moje paznokcie są takie krótkie w tej chwili ;) 

Braziliant jest nietypowym pomarańczem, naładowanym złotymi i różowym mikroshimmerem, który na paznokciu jest widoczny i daje efekt wielowymiarowości, za to na zdjęciach pokazał się dopiero przy fleszu (ostatnie zdjęcie). 
Exotic Liras to po prostu kremowy, ciemny róż z dodatkiem fuksji - niby nic, a brakowało mi takiego odcienia, bo jedyne co mam w tym typie to barbie-fuksja Inglota <kilk>
Sand Tropez czyli co powstanie jeśli zmieszamy beż, szarość, róż i lila ;) Kremowy, ale nie nazwałabym go cielakiem, chociaż u niektórych osób może dać nieco trupi efekt. 

Kolejność na obrazkach wiadoma ;) 






Mam nadzieję, że skusiłam chociaż na jeden ;) 

Pozdrowienia
M. 

21 komentarzy:

  1. muszę przygarnąć Braziliant :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie trzy są omnomnom.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie się prezentują!
    pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  4. wcale nie takie krótkie, mnie się podoba ST! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko b.fajne! oranż, czerwień i ten chłodny nudziak:0

    OdpowiedzUsuń
  6. skusiłaś :) wszystkie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym przygarnęła Exotic Liras. Chociaż Sand Tropez też bardzo mi przypadło do gustu:) Może i lepiej, że się nie załapię na promocję,bo jeszcze pół sklepu bym wykupiła:P

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie mi się w sumie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy ciut za ciepły dla mnie, ale dwa kolejne cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brazillianta mam, ale w wersji z cienkim pedzelkiem, ktorego nie lubie :)
    Sand Tropez jest piekny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi spodobał się najbardziej Sand Tropez

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...