niedziela, 24 marca 2013

Dupe or not? Essie vs. H&M na przywołanie wiosny :)

Cześć! 

Na łamach mojego bloga dziś gości nieobecny przez jakiś czas cykl Dupe or not?, tym razem w odcieniach sorbetowego różu z drobinkami. W porównaniu udział biorą lakiery: Essie Your Hut or Mine? i H&M Pink z tego <klik i hop na bloga Maliniarki> zestawu. Propozycja H&M pojawiła się u mnie kilkanaście dni temu przy okazji pierwszego marcowego słońca <klik>, i w komentarzach Dobra Duszyczka zwróciła uwagę na jego podobieństwo do Essie <klik> co też postaram się zaraz zaprezentować. 

Essie Your Hut or Mine? - w hibiskusowej bazie mamy złoty i różowo-fioletowy shimmer, który na paznokciach nie znika, ale daje efekt głębi. Dwie warstwy kryją całkowicie. 
H&M Pink - sorbet z truskawek z dodatkiem złotego brokatu, nieco rozbielony. Przy wprawnej ręce wystarczy jedna grubsza warstwa. Jaśniejszy niż YHOM i bardziej przytłumiony, brokat jest zdecydowanie bardziej widoczny, większy. 

Materiał dowodowy: 

Po dwie warstwy lakierów, bez nabłyszczacza. Wskazujący i serdeczny: Pink , środkowy i mały: YHOM
Enjoy! 










Werdykt: 
Dupe? Nope. Ale na pewno są podobne i jeśli Essie jest dla kogoś nieosiągalne z różnych powodów zawsze można upolować sobie taki zestaw za jedyne 22.90 ;) Dla mnie wygrywa Essiak, który dzięki shimmerowi jest bardziej niejednoznaczny niż H&M, co absolutnie nie znaczy, że Pink jest brzydki ;) Noszę oba z radością i zbieram za nie komplementy otoczenia :) 

A jaka jest Wasza decyzja? 

Pozdrawiam  znad tworzenia Cover Letter ;)
M. 

PS. Zauważyłyście nowy nagłówek? Jak Wam się podoba, co ew. zmienić? Chętnie przyjmę wszelkie opinie :) 

31 komentarzy:

  1. Nail Polish zdecydowanie podoba mi się bardziej :) Jest cudny! :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli chodzi o mnie to zdecydowanie bardziej podoba mi się Nail Polish :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie miałam pisać jaki ładny nagłówek ;)
    Ja bardzo lubię takie kolorki. Jak ja to mówię - grapefruitowy róż jest zdecydowanie moim kolorem i super się w nim czuję. Nawet tylko dlatego jakbym była na kupnie to zdecydowałabym się na Essiaka, bo wiem, że by się nie zmarnował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też lubię ten kolor, zwłaszcza w ubranich :)

      Usuń
  4. H&M podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie to żaden nie przekonuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek ładny :) A lakiery oba bardzo mi się podobają i chętnie przygarnęłabym obydwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden i drugi mi się podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak z trwałością tego z H&M? Your hut or mine mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugiego dnia zaczął się trochę ścierać z koncówek, ale nieznacznie. Trzeciego zmyłam i położyłam co innego ;)

      Usuń
  9. Fajne:) Ale ja jednak wolę maty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorek bardziej podoba mi sie Essie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten z H&M jest podobny do mojego różu do policzków. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi się bardziej spodobał h&m!

    OdpowiedzUsuń
  13. ten essie ładny jest, przywołujcie dziewczyny tę wiosnę bo coraz zimniej..

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby dwa mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Essie fajniejszy ;) Ale i tak nie przepadam za drobinkami hehe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nagłówek jest świetny! Taki soczysty! :)

    Znowu pijesz do mnie? ;))) Faktycznie są do siebie podobne, a różni je natężenie koloru, ale generalnie to chyba ta sama rodzinka kolorystyczna - tacy bracia z innego ojca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? Zawsze :D Lubie takie odcienie, nawet zimą nie podkreślają moich trupich łap, a to zawsze jakiś ożywiający element ;)

      Usuń
  18. no dupami, to one nie są :P ale oba mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. to z pewnością nie dupy rzeczywiście :)
    mnie podoba się Nail Polish!

    OdpowiedzUsuń
  20. oba są śliczne :) nawet nie wiedziałam , że ten Essie ma takie ładne drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Essie to jeden z ładniejszych różowych lakierów jakie widziałam :)

      Usuń
  21. W ogóle niepodobne, essie oczywiscie lepszy

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba są śliczne, ale chyba wybrałabym lakier z H&M :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...