piątek, 29 marca 2013

Promocja na lakiery L'oreal + moje zdobycze :)

Cześć! 

W wirze przedświątecznych przygotowań znalazłam się przypadkiem (taaaaaa) w małej, niesieciowej drogerii, w której czekała na mnie niespodzianka - lakiery L'oreal Color Riche (foto poniżej) przecenione z 19.90 na 9.90 zł. 

Wybór odcieni dość szeroki, kilka perełek na pewno znajdziecie. Z mojej rozmowy ze sprzedawcą wynika, że promo dopiero wchodzi, nie wiem jak z drogeriami sieciowymi typu Rossmann lub SP, ale w moim Jaśminie stał już pokaźny stand z ceną 9.90 zł, więc jeśli polowałyście na te smukłe buteleczki teraz jest ich czas! ;) Z czytanych przeze mnie opinii jakościowo wypadają bardzo przyzwoicie, więc czemu by nie spróbować?

Moim wyborem są trzy poniższe odcienie, z pewnością nie ostatnie ;) 

602 Perle de Jade, 610 Rebel Blue (na żywo zdecydowanie ciemniejszy) i 805 Mysterious Icon
Oprócz tego upolowałam z promo w SP:

Imported Bubbly, Lilacism, Don't Sweater It
Trzy mini-OPI z kolekcji Germany w TK Maxxx za 22 zł. Normalnie deal życia ;) 

Don't Pretzel my Buttons, Unfor-greta-bly Blue, Nein! Nein! Nein! OK Fine!
I na przełamanie trójek ;) zestaw mini-Seche w skład którego wchodzi baza, lakiery biały i mlecznoróżowy, top, pilniczek i paski ułatwiające wykonanie frencha (także TK Maxxx) oraz Pupa z najnowszej LE 50's  Dream i jakkolwiek to nie zabrzmi... moja pierwsza Ania, czyli lakier Anny:


Anny 455 Goldfinger Pupa LE's 50's Dream 110 Rose White

Pytanie zasadnicze czy życzycie sobie jakieś swatche w pierwszej kolejności czy też wrzucić jak kiedyś na każdym paznokciu inny odcień i wtedy będzie wszystko w jednym? ;) 

Pozdrawiam znad świątecznego szorowania podłóg! ;) 
M. 

36 komentarzy:

  1. No to zaszalałaś! :D Wszystkie swatche mnie ciekawią, więc jak byś nie zrobiła będę zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ile fantastycznych lakierów! zaszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Yep :D Też się zszokowałam ceną ;) Zwłaszcza, że chwilę wcześniej byłam w Rossie, w którym są 'nieco' droższe ;)

      Usuń
  4. L'Oreal- przepiękne kolory kupiłaś. może też się na coś skuszę.
    one przede wszytskim genialnie wyglądają w buteleczkach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? nie za bardzo lubię złoto, ale te wyglądają wyjątkowo ładnie, zwłaszcza w większej ilości ;)

      Usuń
  5. Pokaźne zakupy ;) Z chęcią zobaczę każdy lakier osobno, szczególnie L'oreal Perle de Jade ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. NO NIE... ale extra!!! Super kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe te Essiaki :) Zazdroszczę promocji. Skusiłabym się na jakiś kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jednego malucha z L'oreal i na pewno, gdy pojawi się jakaś promocja dokupię inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się najbardziej oba niebieskie lakiery. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękności!
    jestem bardzo ciekawa tego #805 Mysterious Icon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten miętowy loreal..cudenko!

    OdpowiedzUsuń
  12. essiaki są piękne :D! w szczególności ten środkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. poszalałaś moja Droga :) super zakupy! pokazuj teraz szybko na pazurach każdego po kolei :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mi się zdarzy ;) Choć osobiście wolałabym coś od MK upolować zaiast tych wszystkich lakierów :P I nie powiem czyja to wina :P

      Usuń
  14. Z L'oreala są najładniejsze odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak stwierdzam patrząc na zdjęcia ;)

      Usuń
  15. Ciekawa jestem tych lakierów z L'oreal, są piękne ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym chętnie zobaczyła loreal w pierwszej kolejności i ten fajny fiolecik z essie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy! miętka od L'oreal wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiekny ten piwreszy!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Miętka L'Oreal! Koniecznie! :)

    Ja w TK nigdy nie mogę trafić na cokolwiek wartego uwagi... Dlatego nie chce mi się tam zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie, zawsze tam znajdę coś godnego uwagi. Ostatnio zdarzyło mi się kupić fajne koturny na lato z Tommy'iego H. za ~ 40% oryginalnej ceny ;)

      Usuń
  20. każdy na jednym paznokciu, bo się nie mogę zdecydować na jeden kolor:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na życzenie ;) Wszystko będzie już za chwilkę ;)

      Usuń
  21. malinko, z jednej strony uwielbiam tu wpadać i dowiadywac się o promocjach,z drugiej - chetnie bym cię udusiła za drenaż portfela:)
    lilacism BOSKI. w moim tk maxxie ohydne kolorki:(
    wesołego jajka!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Khem..... tego... polecam się na przyszłość :P

      W TK Maxxxie to zależy jak się trafi. W moim kiedyś było tyyyyle Essie i Color Club a teraz od listopada posucha i tylko jakieś nędzne resztki brokatowych Orly za 33zł/3 butelki :/

      Dziękuję pięknie i wzajemnie :)

      Usuń
  22. się obłowiłaś :]
    ja lubię te lakierki Loreal ale moją ulubioną czerwień wykończyłam po kilku razach :( strasznie szybko znikają z buteleczki chlip

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieoczekiwany przypływ gotówki ;)

      Spodziewam się, w koncu to tylko 5ml :/ A jak się zwała ulubiona czerwień?:>

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...