poniedziałek, 4 marca 2013

Wiosna!

A pierwsze jej oznaki za oknem... i na paznokciach ;) 

Taaaadaaa :D 


A czy do Was też już zawitało słońce? :) 

PS. Czy któraś z posiadaczek OPI Gouda Gouda Two Shoes mogłaby go porównać z zaprezentowanym wyżej odcieniem? Mam wrażenie, że są bardzo, ale to bardzo podobne, a nie mam możliwości porównania ich na żywo :/ 

Dopisek, wieczór tegoż dnia: Dopiero teraz widzę jakie to zdjęcie żółte wyszło :/ Jutro postaram się wrzucić coś lepszego wraz z recenzją :) 

23 komentarze:

  1. Od razu weselej, jak na paznokciach taki kolor. Muszę też sobie coś żywego walnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Od razu mi się gęba cieszy na takie kolorki. Dzisiaj nawet sobie powieki na fioletowo pojechałam, a co! ;)

      Usuń
  2. pogoda jest piękna. Lakier bardzo mi sie podoba, zwłaszcza te połyskujące drobinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. gouda gouda two shoes to mój ulubiony wiosenny kolor, mam go właśnie na paznokciach. faktycznie dość podobne kolory, ale mój jest bardziej przybrudzonym różem, Twój na zdjęciu wygląda na żywszy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za porównanie :) Muszę mu się mocno przyjrzeć na żywo, bo nie ukrywam, że kolor bardzo wpadł mi w oko.

      Usuń
  4. To mi bardzo przypomina I eat mainely lobster :) właśnie dumam czym pomalować paznokcie i właśnie stoi przede mną razem z 10 innymi lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo a na to nie wpadłam, też muszę obmacać :) Kusicielki wstrętne :D Ciekawa jestem na co się w końcu zdecydowałaś ;)

      Usuń
  5. ślicznie, ciepło i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, co to takiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z zestawu H&M, który straszy u mnie od pół roku, jeśli nie dłużej ;) Taki, o: http://3.bp.blogspot.com/-jGjfJvISvwA/UEdsSjjKxlI/AAAAAAAAAuk/hrE1A1iCTuo/s1600/IMG_1514.jpg ten pierwszy od lewej też jest w pytkę ;)

      Usuń
    2. Jaki śmieszny zestaw! Jakoś nigdy nie zerkam na te lakiery w H&M, ale czasami można trafić coś ładnego :)

      W sumie to ten kolor kojarzy mi się z Your Hut Or Mine, ale ten przecież masz :)

      Usuń
  7. taaaak, jest piękna pogoda ;) niebieskie niebo i świeci słońce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już dawno paznokciami starałam się wiosnę przywołać:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny :) Prawie jak to słońce za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj za oknem piękna jesień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, słońce pięknie dzisiaj świeciło, nawet w pracy łatwiej było wytrzymać. A kolor cudny, taki arbuzowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej na żywo różowy, ale dawno nie miałam czegoś równie 'uroczego' na sobie :) Nawet mojej wybrednej uznaję-jedynie-frenchowe-róże Rodzicielce wpadł w oko ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...