niedziela, 7 kwietnia 2013

Ulubieńcy ostatnich miesięcy

Cześć!

Dzisiaj za oknem króluje piękne słońce, a u mnie ulubieńcy poprzednich miesięcy. Nie jest tego dużo, bo właściwie mój makijaż był mocno minimalistyczny w ostatnim czasie i obracał się wokół cielistych odcieni. 

Nieoczekiwanie do ulubieńców trafiła paletka H&M, która mimo średniej oceny okazała się być zawsze pod ręką :) Pielęgnacyjnie nic mnie nie zachwyciło, żadna z nowości nie trafiła do mnie aż tak, żeby zostać nazwana ulubieńcem. 

Tak prezentują się w gromadce, a poniżej kilka słów o każdym z osobna: 


  1. Essence Multi Action Mascara, czyli makijażowy pewniak z przyzwoitą cenę. Zmęczona osypującymi się tuszami z różnych półek cenowych (tutaj prym wiedzie Clinique) sięgnęłam po sprawdzonego ulubieńca i choć kiedyś był troszkę lepszy, to nadal to porządny tusz, jeden z lepszych dla moich rzęs. Używam go z przyjemnością i na razie w odstawkę wysłał nawet 2000 Calorie MF :) 
  2. Taaaaa. O tej paletce wszystko już napisałam tutaj <klik>, a jednak podstępnie wkradła się w moje łaski. Za każdym razem po prostu była w pobliżu i jakoś tak łapka wędrowała sama w tamtą stronę. Zdecydowanie to najczęściej używane przeze mnie cienie w ostatnim czasie :) 
  3. Paletka do brwi Essence LE Wild Craft to nabytek jeszcze z jesieni, który zastąpił godnie wykończoną ostatnio paletę Sephory. Podkreślone brwi to u mnie konieczność, a ta sprawdza się lepiej niż poprzedniczka. Jest odpowiednio twarda i sucha, ładnie nabiera się na pędzelek - używam skośnego z Sephory - i wytrzymuje cały dzień. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to trochę zbyt ciepła kolorystyka - moje brwi mają popielaty pigment w sobie i muszę stopniować nakładanie, ale to już kwestia odcienia. Poza tym to naprawdę porządny produkt. 
  4. Kredka Glimmerstick Avon w odcieniu Brown Sugar o której też już pisałam <klik> to kolejny pewniak makijażowy - na dolnej powiece wytrzymuje spokojnie 6 h potem nieco się rozpływa, ale fakt, że noszę soczewki równie nie jest bez znaczenia. Fajnie podkreśla oko bez przesadnego brokatu :) 
  5. Essie Sand Tropez poprzednio widziany tutaj <klik>. Nienudny nudziak, bardziej szary niż beżowy, ale nie trupi. Kolor bardzo spokojny i idealny pasujący do aury panującej przez ostatni czas za oknem. To mój pewniak, jeśli mani ma być nierzucający się w oczy. 
  6. ChaCha Tint to miniaturka z tego zestawu <klik>, który kupiłam jakiś czas temu. Oczojebnie pomarańczowy w opakowaniu na ustach daje przepiękny koral, wyważone połączenie różu i oranżu. Jedyny minus to konieczność gładkich ust, barwnik bezlitośnie osadza się we wszelkich suchych skórkach i pęknięciach, co daje usta w kropki i paski ;) Masakrycznie wydajny, bo wystarczy tylko kropeczka rozprowadzona po ustach. Podbijam go...
  7. ...błyszczykiem Coralista z powyższego zestawu. Całuśne usta gwarantowane ;) Sam gloss jest nieco klejący, ale nieprzesadnie piękne pachnie i wystarczy odrobinka, żeby usta zyskały blask. Nie wysusza, ale też nie jest super-pielęgnacyjny. Kupię z pewnością pełnowymiarową wersję. 
  8. Last, bu not least - cień pojedynczy MAC Quarry stosowałam w załamaniu powieki do kompletu z Nudes H&M. Brąz z kroplą fioletu, matowy. Nie jest suchy, rozprowadza się bez plam po powiece i dobrze blenduje z innymi cieniami. 
Uffff to już wszystko. Następni ulubieńcy miesiąca z pewnością będą bardziej wiosenni :) 

A na koniec mała niespodzianka, Czytelniczki odwiedzające mojego FB już widziały ;) 
Od lewej: 404, 503, 211, 305 :) 


i jeszcze jedna, ważna prośba :)

Jutro wyjeżdżam do Wrocławia w Bardzo Ważnej Sprawie. Uprasza się o trzymanie kciuków mocno od godz. 11 do końca dnia ;) Istnieje szansa, że przeprowadzę się do tego miasta na jakiś czas, ale nie zapeszam. 

Miłego popołudnia
M. 

29 komentarzy:

  1. Będę trzymała mocno kciuki, mam nadzieję, że nie wypadnę z autobusu :D
    Muszę kupić tę paletkę z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten lakier z essie ;D będę trzymała mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. co tam kosmetyki, super sprawa z tym Wrockiem :) trzymam kciukasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaję nic jeszcze z tych rzeczy nie miałam. Ostatnio jakoś z przyzwyczajenie wybieram sprawdzone marki ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymamy kciuki jutro, nie martw się:D
    a do paletki z h&m się przymierzałam parę razy już;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kciuki już mocno ściśnięte :)
    Ja mam błyszczyk Dandelion, ale na Coralistę też mam chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie "nudni" ulubieńcy :P ale bardzo przyjemni ;) Trzymam zatem kciuki i zapraszam do mojego katalogu bloggerek prowadzących swój fan page ;) wiecej info u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ChaCha Tint z ogromną chęcią przetestowałabym na swoim licu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta paletka H&M bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żałuję, że nie kupiłam tej paletki do brwi Essence :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ta paletka z H&M wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żałuję, że standardowa paletka Essence do brwi ma takie tragiczne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również polubiłam tę kredkę od Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten tusz do rzęs, ale niestety u mnie się osypywał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Quarry! Jeden z moich ulubiencow :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a mnie ciekawi ta paletka z catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kciuki były trzymane- pomogły coś:>??

    ta paletka H&M wygląda bardzo zachęcająco:>

    mam prośbę: mogłabyś mnie wykasować ze swojego blogrolla i na nowo dodać? niestety przez zmianę nazwy przestały mi się notki aktualizować :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Paletka piękna, bo brązowa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I'm not sure why but this blog is loading incredibly slow for me. Is anyone else having this problem or is it a issue on my end? I'll check back
    later and see if the problem ѕtіll exists.

    Herе is my wеbѕite ... iphone repair

    OdpowiedzUsuń
  20. Wcale się nie dziwię, że to Twoi ulubieńcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do moich brwiowych ulubieńców należy paletka Catrice ;)
    Paletka H&M wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Paletki z H&M używam już od jakiegoś czasu i ciągle jest moim nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. coraz bardziej kusi mnie ta paleta Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zastanawiałam się kiedyś nad tą paletką ;) Moją taką standardowa dzienną jest paletka z Hean Hot Chocolate :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach i zapomniałam, dodaję do obserwowanych :)
    Mam nadzieję, że wrócisz na bloga, bo widzę tu ciekawe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zostaje dla naglowka!! kocham maliny :P

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawi ulubieńcy, popatrzę na tą kredeczkę z avonu.
    aaa co do przeprowadzki do wrocławia to zapraszam, świente miasto! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...